STEM & Maker Magazine (S:19 Temmuz 2018)

  • 9772536465004-19
  • VAR

Teknolojiyi öğrenen, deneyen, uygulayan, YAPAN yeni nesil, STEM & Maker Magazine ile harekete geçiyor.

7,57
%15
8,90

İYİ TATİLLER
Bir programlama dilini öğrenmek istiyorsanız ilk yapacağınız işlerden biri, o dilin değişken tiplerini anlamaktır. Çocuklar için oluşturulmuş blok kodlama araçlarında değişken kavramı genelde ön planda tutulmaz. Ama bir kere öğrenirseniz, tüm programlarınızı daha hızlı ve daha verimli yazabilirsiniz. Bu sayımızda KODU Game’deki değişken kavramını anlatıyoruz. Tabii ki yeni bir oyun kodlayarak “sayı tahmini oyunu”...

Gelelim yaz boyunca yapabileceğiniz projelere... Öncelikle yıl boyunca öğrendiklerimizi özetliyoruz; bir maker projesi deyince ne anlıyoruz, neler kullanıyoruz, nasıl tasarlıyoruz? Geçen ay NodeMCU’yu tanıtmıştık. Bu sayı onu kullanarak evdeki bitkimize tweet attıracağız! (doğru okudunuz) Arduino Lilypad kullanarak ışıklı bir küpe yapmak sizce de eğlenceli değil mi? Tabii ki bir kez nasıl yapıldığını öğrendiğinizde hangi farklı ürünlerde uygulayacağınız size kalmış... Yaz demek açık hava demek. Havuzda, denizde ya da su birikintisine yüzdürebileceğiniz motorlu tekne yapıyoruz. Arkadaşlarınızla beraber teknelerinizi yarıştırabilirsiniz.
 
“Dünya düz mü?” sorusu sizlere de anlamsız geliyordur. Ama bu fikri savunan insanlar hâlâ var. Bu saymızda küresel Dünya’mızın özelliklerini listeledik.

Wampro gözlüğün keşfini anlatıyor, hem de tanıdığınız bütün gözlüklü çizgi karakterlerin yardımıyla...

Tatilin tadını çıkarın! Eylülde 20. sayımızla tekrar buluşuncaya kadar iyi eğlenceler...

 
 
İÇİNDEKİLER
 
 
HABERLER
- Polis teşkilatları için akıllı yardım
- Daha mutlu kampçılar için: HC1
 
KODU GAME İLE PROGRAMLAMA ÖĞRENİYORUM
- Kodu Game platformunun bize sunduğu özellikleri tanımaya devam ediyoruz.
  
SIFIRDAN SONSUZA EVREN’İN HİKÂYESİ
- Dünya düz mü küresel mi? Haydi ispatla!
  
NodeMCU İLE TWEET ATAN BİTKİ PROJESİ
- Bu projemizde bitkimizi internete bağlayıp, susuzluk durumunu günlük olarak tweet atmasını sağlayacağız.
 
WAMPRO
- Sevimli Vampir Robot WamPro ile gözlüğün icadı…

MOTORLU TEKNE YAPIMI
- Teknenizi yaptıktan sonra sıcak havalarda suda yüzdürüp eğlenmek size kalmış…
 
CODING PLANETS - 2
- Programlama Öğretim Araçları’ndan Coding Planets uygulamasını incelemeye devam ediyoruz.

MAKER PROJE REHBERİ
- Yıl boyunca yaptığımız Maker projelerine genel bir bakış…
 
İLK KADIN MATEMATİKÇİ İSKENDERİYELİ HYPATIA
- Bilime ve matematiğe gönül vermiş ilk kadın matematikçi Hypatia’nın hayatı...
 
ARDUINO LILYPAD VE NEOPİKSEL İLE KÜPE YAPIMI
Lilypad ve Neopiksel ile birlikte küpe yapacağız. Küpeyi istediğiniz renkte yakabilir ya da renkli animasyonlar yapabilir, dışarıda rahatça kullanabilirsiniz.


Özellik Değer
Baskı 19. Sayı
Ebat 21 x 25
ISBN 2536-4650
Sayfa 56
Yayım tarihi Temmuz 2018

Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.

Güvenlik Kodu

Benzer Ürünler

ÜCRETSİZ KARGO
ÜCRETSİZ KARGO 75 TL ve üzeri
CANLI DESTEK
CANLI DESTEK 09:00 - 18:00 arası
KOLAY İADE
KOLAY İADE 15 gün içinde
GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
GÜVENLİ ALIŞVERİŞ 128Bit SSL ile

© 2019 Pusula 20 Teknoloji ve Yayıncılık A.Ş Tüm hakları saklıdır.

RapidSSL, Visa, Mastercard
Hipotenüs Hipotenüs E-Ticaret Sistemleri İle Hazırlanmıştır.