STEM & Maker Magazine (S:18 Mayıs 2018)

  • 9772536465004-18
  • VAR

Teknolojiyi öğrenen, deneyen, uygulayan, YAPAN yeni nesil, STEM & Maker Magazine ile harekete geçiyor.

21,25
%15
25,00

ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR
BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
 
 
Merhaba,
Bu sayımıza kadar Arduino ile pek çok örnek proje hazırladık. Artık kendiniz de proje geliştirebiliyorsunuz değil mi? Bu sayı projelerimizi geliştirmek için yeni  bir kart NodeMCU ve yeni kavramı tanıtacağız: Nesnelerin İnterneti – IoT! Projelerinizi geliştirerek belki siz de European Maker Week ya da Arduino Day’e katılabilirsiniz. Bu etkinliklerin detayları sayfalarımızda.
 
Kodu Game ile beraber harika bir Pac-Man oyunu tasarladık. Bu sayı Kodu’nun bazı diğer özelliklerini de tanıtacağız. Böylelikle kendiniz de geliştirmeye devam edebilirsiniz.
 
“Öte-Gezegen” terimini daha önce duymuş muydunuz? Öte-gezegenler nasıl keşfediliyor, bilim insanları keşfettikleri bir cismin bir gezegen olduğuna nasıl karar veriyorlar, hepsi bu sayımızda.  Uzaydan bahsetmişken, bu sayı tanıttığımız kodlama aracı “Coding Planets”. Uzay ilginizi çekiyorsa bu uygulama ile zaman geçirmek çok hoşunuza gidecek.
 
Mayıs sayımızda ayrıca; adım adım bir periskop yapacağız, SmallBasic ile matematiksel işlemler yapacağız, ünlü matematikçi Paul Erdös’ü ve ilginç hayatını tanıyacağız ve elbette vampir robot Wampro’nun “camın icadı” macerasını okuyacağız.
 
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun! Herkese iyi bayramlar, iyi eğlenceler...
 
 Derya Karakoyun
 
 
İÇİNDEKİLER
 
 
HABERLER
 
KODU GAME İLE PROGRAMLAMA ÖĞRENİYORUM
- Bu sayı Kodu Game’de detaya girip bize sunduğu özelliklerle neler yapılabilir ona bakacağız.
 
 
SIFIRDAN SONSUZA EVREN’İN HİKÂYESİ
- Öte-Gezegen Belirleme Yöntemleri
 
 
NodeMCU İLE NESNELERİN İNTERNETİNE GİRİŞ
- Nesnelerin İnterneti Nedir? (IoT), NodeMCU Nedir?
  Nasıl Programlarız? Örnek Proje Yapımı.
 
 
PERİSKOP YAPIMI
- Periskobun Kullanılma Prensibi ve Modelin Yapılışı
 
 
WAMPRO
- Sevimli Vampir Robot WamPro ile camın icadı…
 
  
SMALL BASIC ile 4 İŞLEM
- Bu ay Small Basic’te matematiksel işlemler kodlayacağız.
 
 
DİJİTAL ETİK
- Etik Nedir? Dijital Etik Nedir? Nasıl Davranmalıyız?
 
 
KAHVEYİ TEOREME DÖNÜŞTÜREN MATEMATİKÇİ PAUL ERDÖS
- 20. yüzyıla damgasını vurmuş önemli matematikçilerden Paul Erdös’ün hayatına bakış.
 
 
CODING PLANETS
- Bu sayıda Programlama Öğretim Araçları’nda Coding Planets uygulamasını inceliyoruz.
 

Özellik Değer
16,5x24 cm 21 x 25
248 48
9786057147301 2536-4650

Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.

Güvenlik Kodu

Benzer Ürünler

ÜCRETSİZ KARGO
ÜCRETSİZ KARGO

750 TL ve Üzeri 

CANLI DESTEK
CANLI DESTEK 09:00 - 18:00 arası
KOLAY İADE
KOLAY İADE 15 gün içinde
GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
GÜVENLİ ALIŞVERİŞ 128Bit SSL ile

© 2019 Pusula 20 Teknoloji ve Yayıncılık A.Ş Tüm hakları saklıdır.

RapidSSL, Visa, Mastercard
Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.